28 Ocak 2011 Cuma

Oglago 5. oldu

25. Dünya Üniversiteler Kış Oyunları'nda erkekler klasik bireysel 10 kilometre kayaklı koşuda Türk kayakçı Sabahattin Oglago, 27:10.4 ile Türkiye'nin bugüne kadarki en iyi derecesini gerçekleştirerek 5. oldu.
Erkekler bireysel 10 kilometre kayaklı koşu yarışmalarında, 66 sporcu start aldı. Rus sporcu Vladislav Skobelev 25:43.1'lik dereceyle birinciliği elde ederken, artı 55.3'le Japonya'dan Akira Samuel Lenting gümüş madalyaya uzandı. Kazakistan'dan Gennady Matviyenko ise artı 58.5'lik dereceyle üçüncü olarak bronz madalya almaya hak kazandı.

Yarışta start alan beş Türk sporcudan Sabahattin Oglago, Kazak sporcu Matviyenko'nun 28.8 salise gerisinde kalarak, 27:10.4 ile madalya şansını kıl payı kaçırdı. 5. olan Oglago'nun elde ettiği derece Türkiye'nin bu branşta ulaştığı en iyi sonuç oldu. 4.'lüğü ise Oglago'dan 7.9 salise daha iyi derece yapan Ukraynalı sporcu Ivan Bilosyuk elde etti. Yarış sonunda 5.'liği elde eden Sabahattin Oglago'yu babası Mehmet Şirin Oglago ve kardeşleri, Kayak Federasyonu Başkanı Ayık sarılarak kutladılar.

Universiade Erzurum-2011'de Türkiye'yi kuzey disiplini kayaklı koşuda temsil eden Oglago, 'Böylesine önemli bir organizasyonda bayrağı taşıma onurunu bana verildi,Madalya için yarıştım, burada Türkiye rekoru kırdım ve cok az farkla madalyayı kaybettim ama 5. olmakta güzel bir derce.dedi. 

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hakettiğimiz yerlere cok yakında gelecegiz tebriklerimi sunuyorum

Yorum Gönder

Back to Home. Back to Top Copyright 2011| Powered by [B.İ.U] [A.A] [S.Y]| Ahmet ALTIOK | İsmail UYGUN | Muş Sayfası Tüm Hakkı Muş'a Aittir.